Skämt :D

Här var det !!!!SKÄMT!!!!!


Mr_Bean

Vad kallas det när man tittar ut genom ett fönster och samtidigt hostar?
Svar:Kikhosta.

-Vet du vad det är  för skillnad på en hästrumpa och en brevlåda?
-nej
-Då ska jag inte be dig att posta ett brev!

-Orkar du verkligen bära tre mjölkpaket?
-Ja,det är lugnt, jag köpte lättmjölk!

Det var en gång två män. Den ena hette Ingen och den andra Dum.En gång försvann Ingen.Dum
ringde polisen:
-Ingen är borta,sa Dum.
-Vad bra, sa polisen.
-Men Ingen är borta, sa Dum.
-Det var ju bra,Sa polisen.
-Men hallå, du fattar ju inget alls!
Ingen är ju borta, sa Dum
-Det är ju jättebra, är du dum.
eller?, sa polisen.
-Ja, sa Dum.

-varför öppnar idioter mjölkpaketet i affären?
Svar: Det står ´´Öppna här´´!

Tre pojkar satt runt en hund och ljög
för varandra.Då kom en dam och sa:
-Vad gör ni då, pojkar?
-Vi ljuger. Den som ljuger värst får hunden.
-Det är fult att ljuga. När jag var ung ljög  jag aldrig, sa damen.
Pojkarna tittade på varandra och sedan sa en av dom:
-Ge henne hunden, Pelle.

Det var en gång en tjej som skulle till sjukhuset. På sjukhuset mötte hon sin kompis, som frågade varför hon var där.
-jag ramlade i trappan  och bröt 
benet, sa tjejen. Varför är du här?
-jag drack  diskmedel.
-varför gjorde du det?
-Det stod ju att det tog bort fett!


Alla barnen lekte kannibaler utom 
Arne, för han blev chili con carne.

Alla barnen gillade fiskar utom Kaj,
 han blev uppäten av en Haj.

Alla barnen åt handburjare utom
Jonny, för det var hans ponny :(



När det var strömavbrott förra
veckan satt jag fast i hissen i
över tre timmar.
-Det var väl inget! Jag stod 
fyra timmar i en rulltrappa.







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0